Sista helgen i November

Hittade en jättefin mammajacka på tradera - ny dessutom.
43minuter kvar av budgivningen togs den till enorma höjder - från 105 till 410 (!) och tre stycken bråkade om den. Det visade sig vara fler gravida kvinnor med bredare ekonomi än mig nu vid juletid som var intresserade utav samma jacka som jag.
Otur för min del, tur för någon annan.
Så nu blir det återigen till affärerna i jakt på den perfekta gravidjackan. Får nog bli att jag åker in lite tidigare till Lund på onsdag för att springa i affärerna innan återträffen borta på Kriscentrum.

Min kära lilla kusin Dimi fyllde 8år i torsdags och firades utav släkten idag. Något som uppskattades av Jonathan när kusinbarnen Kevin och Lian dök upp.
För min del blev det en kort tripp dit för att sedan bege mig tillsammans med en av mina joursystrar till Lund för ett lyckat möte med tjejjoursportalen - www.tjejjouren.se
Lyckat, lyckat!
Och får jag min vilja fram, vilket jag tror då vi fick ett kanonerbjudande så kommer vi att gå med dem in till nya tjejjoursframtiden i vår! Men mer om det när jag vet säkert.

Kvällen idag kommer att bjuda på mys i soffan med älsklingen - inget fredagsmys här inte, men lördagsmys däremot!
Morgondagen kommer då bli spännande med besök från Daniels vän Markus- någon jag inte fått nöjet att träffa ännu.
Senare i morgon, kl 14.00 närmare bestämt när de flesta Eslövsbor / borna i Eslövs kommun antagligen kommer att vistas nere på torget för årets julskyltning så kommer jag att stå på Anderssons och grilla korv. Titta förbi vet ja!
Ska ni ner till/Var ni på julskyltningen?

Men nej, nu får det räcka för ikväll. Soffan kallar och platsen bredvid älsklingen lockar extremt!
/Eviie



graviditeten | |
#1 - - Emma:

Ses snart gumman? :) <3

Upp