Midsommarhelgen&Ullared :)

Midsommar firades tillsammans med min familj i Stehag, Alvas första!
Blev mycket flum tillsammans med mina systrar, brännboll - tjejer mot killar - där vi var snälla nog och lät dem vinna och jordgubbar i mängder!



Söndagen bjöd på bad i sjöholmen med släkten, riktigt mys!





Åh, sen till Ullared!
Jag har alltid tyckt synd om de barn vars mammor släpar med till Ullared.Igår blev jag en sådan mamma. Det blev ullared med Alva liggandes/sittandes i vagnen & bärselen. Solen sken ju till rätt så rejällt igår vilket resluterade i att vi fick varuhuset nästan helt för oss själva. Man behövde inte trängas eller stå i köer länge. Åh Alva hon var mig en riktigt ängel, hur snäll som helst. Men nästa gång, då tar jag inte henne med mig utan då får det bli en helg så Daniel kan vara hemma :)
Om jag shoppade loss? - Nej.. Det hade absolut ingenting denna gången. Kom hem med lite få plagg till både mig o Alva bara.. Blev jätte besviken denna gången då jag brukar hitta snygga fynd där uppe. Fick dock en ny skötväska till Alva, som snabbt blev dagens bästa köp!

Idag blir det Hörbymarknad med Jessica och barnen :)
/Eviie
Livet som Evelina Långström | |
#1 - - Jessica:

Wooohhooooo :D

#2 - - Camilla:

Fina bilder från midsommar :) Du verkar ha haft jättemysigt! Jag ska också upp till Ullared snart, förhoppningsvis hittar jag en del fynd!

Upp