En längtan efter julen

Idag kom julen till JYSK. Det är så skoj att jobba när nya saker plockas fram. Jag får ett sådant Villhabegär när jag ser allt fint och juligt som kommer upp på hyllorna, haha! Det kan vara ekonomiskt farligt att jobba i butik ibland :D Just nu längtar jag så extremt efter julen - iallafall till första advent så alla juldekorationer kan komma upp här hemma med. 
 
 
Det är inte bara min längtan efter julen som kommit igång. Även barnens önskelistor har börjat ta fart. 
Högst upp på Alvas önskelistar från Askungens LEGOslott - något jag redan passat på att inhandla :P
Utöver askungenslottet önskar hon sig Merida och Törnrosa barbiedockor och ännu med LEGO. Han samlar på alla prinsessor både i LEGO och barbies. Sen lär listan fyllas på närmre jul när alla leksakskataloger dimper ner i brevlådan. 
 
Vilmers önskelista ser lite tunnare ut. För tillfället leker han mycket med pippihuset och dess figurer, han leker även en hel del med tågbanan. Håller intressena i sig kommer vi fylla på med möbler till pippihuset och mer till tågbanebygget. Vi har bokat Ullared till slutet av november så vi får väl se vad vi kommer hem med :) Tror vi kan hitta mest till Vilmer där då Alvas specifika lista troligen inte finns där (har ej sett dem där tidigare). 
 
Hur ser julklappslistorna ut hos er? 
 
| julen2015 | |
Upp