Kassör

Ikväll hölls Tjejjourens extra årsmöte. Tidigare kassör som suttit i 7 år (!!) hade bestämt sig för att sluta i jouren. Till posten valde jag att nominera in mig själv, då jag innerligt tror på att jag kan göra detta bra. Jag har en hel del att lära mig gällande posten men det ska nog gå,  jag har trots allt tidigare kassör och vår revisor till hjälp. 

Det är många år sedan jag satt i styrelsen (2009-2012) och har efter det valt att inte var med i styrelsen men när denna post blev ledig kunde jag bara inte låter bli 🙈 
Det ska bli kul att få lära mig något nytt. Jag tror att jag kan bidra med något bra och att själv utvecklas.

Till er kära och trogna läsare: 
Hur ser dina fritidsintressen ut? Engagerar du dig i någon förening? Kommentera gärna 😄


Ta hans om dig!
/Evelina
Eldsjälar | Tjejjouren i Eslöv, Tjejjouren.se, jourtjej | |
Upp