Efterlängtad onsdag!

Varannan vecka är sambon och de små alltid lediga onsdagen och idag är faktiskt jag det också!
Du kan tro att denna lilla extra familjedag varit efterlängtad, speciellt eftersom jag var borta hela helgen! Vi har inga direkta planer men det är bara så skönt när vi är hemma båda två samtidigt, tillsammans.

Jag har några beställningar att få klart och ivägskickat men det är inte mer än ca 2 timmar jobb. Det röjer jag undan nu direkt på morgonen medan barnen myser i soffan eller leker på lekrummet. Patrik går troligen snart ut och tränar så vi har eftermiddagen fria till att bara leka, laga matlådor och mysa 💕

Sen ikvällen (vid 18 tiden) är jag och Jenny bjudna till bästa Ingela för både mat och sällskapsspel! Tycker våra träffar är så härliga och välbehövliga!

Jag hoppas att alla ni där ute får en lika härlig onsdag som vi får 😍😚😚

 

Lite från det senaste jag sytt 😍
Du vet väl om att du kan följa min sömnad inne på instagram? Om inte, 

klicka in på - - > langstroms.klader

 
Livet, Sömnad | Långströms Kläder, body, egenförtagare, hemmesytt, kundbeställning, sömnad, volangbyxor | |
Upp