11 frågor och svar

1. När vaknade du i morse ? Klockan 7. 30 stod Maja vid sidan om mig säng och ropade "Mamma, var är min napp?" i vanlig ordning. Under täcket svarade jag varpå Maja säger att nej mamma den är inte där. Efter en stund av gnäll från hennes sida reser jag mig och går för att plocka fram den. Kan du gissa var den vad? Givetvis undertäcket 😂

2. Vad var det första du tänkte på när du vaknade?
LÅT MIG SOVA!!!!

3. Har du ringt någon idag? Och i så fall vem?
Konstigt nog inte 🤔 men det kan beror på att syster varit här och sen har jag varit iväg på styrelsemöte

4.Vilket humör är du på just nu?
Jag börjar bli trött men annars allmänt glad och lycklig. Svävar fortfarande på moln efter omställningen från jobb till studentliv 😁

5. Vad har du på dig just nu ?
Svarta byxor från Hm och svart linne någonstans ifrån.

6. Vad gör du just nu ?
Just nu sitter jag i soffan med telefonen i högsta hugg. På mig har jag Vilmer som äter päron och på sidan sitter Maja som mellan varven påpekar att hon vill ha plats på mig. Härliga småbarnsliv 👩‍👧‍👧👨‍👦 Varför finns det ingen emoj med 3 kids? 🤔

7. Har du ont någonstans?
Kan en ha ont av trötthet?

8.Något du är sugen på att äta just nu ?
Choklad! Men från och med idag är det slutätit 😭😅
Studentliv = fattigare plånbok = inte godis 7dagar i veckan....

9.Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Läsgodis och choklad 😂

10.Vilken var den första hemsida/appen du gick in på internet idag ?
Facebook

11.Vad ska du göra ikväll?
Efter en hyfsat lång dag med pyssel, läxläsning och styrelsemöteska jag bannemej bara sitta och njuta. Har du tips på bra film så tar jag gärna emot det 😚

 
 
Tills nästa gång vi hörs - ta hand om dig!
Kram! 🤗
 
Livet, frågor och svar | |
Upp