Sömnlösa nätter

Jag har allt varit minst sagt förvirrad senaste dagarna. Något jag tänker skylla mina dåliga nätter på. Senaste fyra nätterna har antingen Maja eller Vilmer droppat in till oss, stört sömnen, gett ryggont. 

Alva sprang Kalvinknatet igår, något jag lovat henne att göra utan att kolla kalendern, missade ett jourmöte. Både hon och bästa vänner var jätteduktiga och sprang på mindre tid än förra året! Heja dem! 

Lyckades lägga av bilnycklarna till reunalten i Volvon så när vi skulle köra till förskolan nu imorse hade jag inga nycklar. Var bara till att gå, eller jag tog bussen från förskolan för att vara helt ärlig. 

Att sitta på kontor är väldigt stillasittande och att just gå eller cykla fram och tillbaka till praktiken är något jag tänkt göra väldigt länge, så något positivt kom ur det hela - jag kanske äntligen kan nå upp till mina 10 000 steg, haha! Hoppas bara på fint väder nu snart och att det trista höstvädret försvinner, då får jag nog mer energi till att både promenera och att träna igen. 

Något sent trillar jag in på kontoret idag men nu är jag på plats och ska starta datorn, kolla mina mail och se över att göra listan som jag avslutar varje dag med. 

Hoppas ni får en härlig onsdag så hörs vi mer lite senare ikväll 🥰

Until next time, 
Stay positive! 











Livet | Kalvinknatet, Praktik, promenad | |
Upp