Framtidsplaner?

Äntligen måndagskväll och jag har snart tänkt bädda ner mig. Helgens sena kvällar har fortfarande ett mindre grepp om mig och jag har trillat ur mina vardagsrutiner lite grann. I fredags var jag som tidigare nämnt ute med tjejerna, i lördags blev det en kortare visit hos Cajsa för tjejkväll och i söndags låg jag uppe sent och kollade ikapp mig på Riverdale. Fler som följer den? Jag som avskyr skräckfilmer/thriller sitter som klistrad i serien och måste bara se klart den, även om jag hoppar till lite då och då...
 
Denna veckan blir fullspäckad, har 6 dagars arbete framför mig, en del beställningar som ska ut, Alvas uppvisning med kören och hennes torsdagsaktivitet: Teatern. Sen på onsdag är det årsmöte för bostadsrättsföreningen vilken jag ännu inte bestämt mig för om jag vill/orkar/hinner sitta ett år i. Efter att ha lämnat styrelsen i Tjejjouren så har jag fått mer ledig tid, vilket är oerhört skönt! Samtidigt är det kul, inspirerande och utvecklande att sitta som kassör så är en aning sugen på rollen här. Mina år som kassör på Tjejjouren ledde mig till en ny karriär när jag intresserade mig för rollen som löneadministratör. 
 
Until next time,
"Girls should never be afraid to be smart" - Emma Watson


 
 




Livet | Riverdale, kassör, livet, serie, serier | |
Upp