Kvargbröd

Måste bara tipsa om dessa! 
Supergoda och enkla att göra!



Kost, Livet | Kvargbröd, hälsa, kost, recept | |
#1 - - Ariella :

Åååå de där såg goda och enkla ut. De måste testats 😀

#2 - - Jenny:

Wow... dessa måste jag ju prova att göra!!!
Jag brukar göra scones till frukost men det är ju roligt att testa något annat.
Kanske får bli till frukosten i morgon :)
Tack för super bra tips!!!
Kram kram

Svar: Vad kul att du vill testa dem! Håller mig mätt länge på dessa, äter när jag jobbar utan lunch och står mig då på 2 bullar 😋
Evelina Långström

#3 - - Snabela:

Ser väldigt goda ut. Och lätta att göra oxå verkar det som. Dom ska jag ta och testa nått tag. Det är kul att baka, men sällan jag gör det.

Svar: Är precis som du, kul att baka men händer såå sällan 😂 dessa är dock smidiga att göra, "😁
Evelina Långström

#4 - - nouw.com/sannaevelyne:

Vilket bra bröd! Kändes ju både lätt och verkar gott :)

Svar: Det är det, 😁🥰
Evelina Långström

#5 - - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Det här låter riktigt gott :D. Har helt missat att man kan göra bröd på det sättet :). Ska absolut prova detta :D. Gillar tips på saker att laga, brukar bli under ledigheten på sommaren :).

Svar: Det tycker jag att du ska testa 😁 Kram!
Evelina Långström

#6 - - Yasmine mamma till Dennis och angelina:

Åh enkelt och bra recept. Låter som något jag borde testa. Såg gott ut. Ha en fin kväll och tack för tipset

Svar: Tack desamma fina du 🥰
Evelina Långström

#7 - - Sarah:

Dom verkar rätt enkla att göra :) Alltid roligt med ett recept :)

Svar: 🥰😚
Evelina Långström

#8 - - Sandra:

Ser superläckra ut, måste jag testa 👍

Svar: Do it 😁😚
Evelina Långström

#9 - - Amanda :

Mumms det här låter riktigt gott och lätt att göra med☺️ jag gillar att baka så får apsolut prova dessa

Svar: Superlätta och så mättande 😁👍
Evelina Långström

#10 - - Linda:

Va?! Så lätt! Receptet måste jag testa. Jag älskar bröd men måste minska lite på det så det receptet måste vara perfekt för det finns inte mjöl i. Tack för receptet😃

Svar: Superlätt! Har själv gått från att leva på bröd till att äta knäckebröd. När jag vill lyxa till det, bakar jag nu desss😋
Evelina Långström

#11 - - Fru Elversson:

Ser ju riktigt smaskens ut! Måste ju vara ganska nyttigt med i och med kvargen. Funderar faktiskt på att testa dessa, brukar inte våga, vad tror du? Ska jag ge det en chans? :D Tack för att du delar med dig av receptet! Kram

Svar: Jag tycker absolut att du ska chansa! Superenkelt och gott :)
Evelina Långström

#12 - - Lexochlogan :

Låter supergott, skall testa det nästa gång vi bakar bröd, här blev det frallor idag. Kvarg gillar jag så tänker att de blir saftiga med det i. Måste testa kall jästa frallor nån gång med

#13 - - Michelle :

Sej jätte gott ut ju :) va duktig du är 💕

#14 - - Sara:

Men oj, det lät ju jätteenkelt och gott :D Det måste jag pröva! Jag älskar ju bröd och testar nya sorter hela tiden :D

Svar: Do it :D
Evelina Långström

Upp