Loppis och muffinsbak

Ledig lördag är en relativt fullbokad lördag.
Idag var det barnloppis i Stehag och jag sålde. Är flera år sedan sist jag ställde mig på en loppis utan har skänk bort allt de senaste åren men nu fick Carro med mig och det var så kul att stå och sälja igen! 

Eftersom det var församlingshemmet som arrangerade det så gick det bra att lämna kvar sådant som en inte ville ha med sig hem. Så alla leksaker och en del kläder som inte såldes lät jag stanna kvar. Nu kommer de istället gå till behövande inom kommunen. Tyckte jag var jättebra! 
Jag tog med mig hela mitt uppsydda sortiment dit och sålde av väldigt många, delade ut min instagram där en kan beställa själv och fick mersmak. Så ska se till hösten om jag kan stå igen. 

Efter loppisen hade jag lovat barnen att vara muffins så bakning blev det direkt. Mumsigt värre. Ikväll kommer kusinerna över på spelkväll och muffins fika. 

Vad händer hos er denna lördag? 








Livet | Loppis, muffins | |
Upp