Pannkakor

Hittade detta receptet inne hos Hannafialotta och kände att det måste jag testa!

För 4st
2 ägg
60g philadelpia naturell

Jag måste säg att de tyvärr inte var någon höjdare men än ger jag inte upp! Nästa gång ska jag testa blanda i lite proteinpulver för att se om de blir bättre.

Har du testat? Vad tyckte du? 

Update! 
Blev så mycket godare med vaniljpulver i (protein 👍) 




Kost, Livet | Kost, pannkaka, recept | |
#1 - - Hanna Karlsson:

Med smör på blir det gott. Då försvinner lite av ostsmaken. :-) Jag har i och för sig smör på allt och då blir allt godare, hehe. :-)

Svar: Tack för tipset! Kör med proteinpulver (vanilj) idag och en klocka kesella hallon. Supergott 😋
Evelina Långström

#2 - - Suzanne Philipsen :

Ja varför ska det vara komplicerat även om jag föredrar "originalpannkakor".

Svar: Håller med! 😋
Evelina Långström

Upp